Rabu, Ogos 13, 2008

D~Gnius

HARGA WM: RM39.50 EM: RM41.50 BRUNEI: $21.00 S'PORE: $20.80
D ~ BRAIN - Peningkatan IQ & Tumbesaran Prima
• Rumusan homeopathy yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopathy terbukti berkesan memberi faedah kepada kecemerlangan kesihatan dan peningkatan IQ serta tumbesaran kanak-kanak. Sesuai dimakan untuk semua peringkat umur
Antara keistimewaan :
-Mencerdaskan minda
-Menguatkan daya ingatan
-Menambah daya kreativiti
-Menambah daya tenaga mental
-Mewujudkan ketenangan fikiran
-Mengatasi masalah bertutur/berjalan
-Membantu tumbesaran prima

Sejarah Latarbelakang D~Brain
• D-brain adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopati yang terkenal (Prof. Sir Dr. Nik Omar). Terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan rami saraf aksomatik dan aksodendritik pada sel (neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalaturan Central Nerve System (CNS).
• Tablet D-brain diformulasikan berasaskan susu kambing atau susu unta dan glukosa serta gabungan garam tisu. Ia tidak mengandungi bahan-bahan yang boleh memudaratkan tubuh seperti dadah, steroid dan bahan kimia yang boleh memberikan kesan sampingan apabila diambil secara berpanjangan. Ini bermakna ia selamat digunakan walaupun diambil secara berlebihan.
• Media yang berasaskan susu unta/susu kambing yang digunakan amat berkesan untuk pembinaan tulang, menguatkan otot, meningkatkan fungsi hati dan pembinaan sel-sel darah. Gabungan garam-garam tisu biokimia triturate seperti kalsium fosfat, kalium fosfat dan magnesium fosfat yang terdapat dalam juzuk yang tetap dalam D-brain akan menyuburkan otak.